25 March 2008

Już bez złudzeń

Po kilku chwilach zachwytu nad wspaniałością otwierających się przede mną możliwości w portalu nasza-klasa.pl, przyszedł w końcu moment refleksji i opamiętania. Jak zwykle w swym naiwnym entuzjazmie zapomniałam o problemie kluczowym, a mianowicie o tym, że w większości wypadków mam niezwykle wiele powodów, aby NIE utrzymywac kontaktu ze znajomymi ze szkół, do których uczęszczałam. Kilka tygodni temu brałam udział w dyskusji na jednym z forum klasowych i uświadomiłam sobie, że moi koledzy praktycznie wcale się nie zmienili i że nadal niewiele mam z nimi wspólnego. Znowu poczułam się jak wyrzutek klasowy, którego nie zaprasza się na imprezy i wspólne wyjścia. Nie czuję potrzeby ani ponownego przeżywania traumy, jaką był dla mnie pobyt w podstawówce, ani śmiania się z ordynarnych żartów moich kolegów z liceum. Ci, na których mi zależy mają dożywotnie miejsce w moim sercu i mojej książce adresowej na Yahoo! Dzięki Naszej Klasie przybyło tam kilka imion i cieszę się z tego, ale na pewno więcej już nie będę jak cma ciągnąc do piekiełka klasowego, bo to naprawdę mnie nie bawi.

3 comments:

szabla said...

You know Iliy,czasem tak jest że nawet w rodzinie nie zawsze znajdziemy zrozumienie, a co dopiero w naszych klasach.Ale proszę nie upadaj na duchu,ja np.spoza klas i rodów odnalazłem kilka osób o których warto pamiętać i chwała naszej klasie za to chociażby,wszystkiego dobrego!!

Ilona said...

Alez ja nie staram sie ujac zaslug Naszej Klasie! Zrobili swietna robote i to podkreslac bede zawsze.
W moim poscie odzwierciedla sie pewnie moje odludkostwo, a w glowie rodzi sie obawa, ze mnie chyba nigdzie nie jest dobrze...

szabla said...

freaku Ty malutki!