21 October 2008

Potworki z naszej klasy

Zaczynam sie powaznie zastanawiac nad usunieciem mojego konta z portalu nasza-klasa.pl.

Od pewnego czasu otrzymuje zaproszenia od osob, ktore "przypadkiem" natrafily na moj profil i ktorym moje "osiagniecia" odpowiadaja na tyle, aby dolaczyc mnie do swoich znajomych. Czuje sie poniekad jak kon na targowisku i prawde mowiac zupelnie nie rozumiem, co tak atrakcyjnego jest w tym, ze jak kazdy ukonczylam podstawowke, jak wiekszosc zdalam mature i skonczylam studia i jak wielu zrobilam doktorat. Mam co prawda egzotyczne i dlugie nazwisko, ale sama szczegolnie wyjatkowa nie jestem. Przynajmniej nie na tyle, aby obcy ludzie chcieli mnie miec jako papierowego znajomego...

Druga grupa dziwolagow rezydujacych w naszej-klasie.pl sa ludzie ukrywajacy sie za tzw. kontami fikcyjnymi. Jakis czas temu, regularnie moj profil odwiedzal "Marco Polo", a od kilku dni na liscie osob odwiedzajacych jest niejaka "Maria Storczyk". Czuje, jakby ktos, kto nie chce byc rozpoznanym sprawdzal mnie. I prawde mowiac troszke mnie to niepokoi.

Zablokowalam juz dostep do mojej galerii i do bardziej osobistych informacji, ale powoli zaczyna to wszystko tracic sens. Bo przeciez konto zakladalam z mysla o dzieleniu sie z grupa blizszych i dalszych znajomych tym, co u mnie slychac. Cenzura i paranoiczna ochrona prywatnosci nie wchodzily w moje pierwotne zalozenia...

No comments: