03 April 2007

easy breazy beautiful COVER GIRL

No i stało się... Jestem dziewczyną z okładki!! Co prawda moja twarz jest jedną z wielu na okładce najnowszego magazynu mojego instytutu, ale zawsze mogę ją umiescic w moim portfolio, gdy zdecyduję się zostac America's Next Plus-Size/Plus-Age/Minus-Hight Top Model... :)))
Wyjasnienie 1: America's Next Top Model jest to reality show, w którym Tyra Banks szuka kolejnej top modelki. Ostatnio wzbudził on ogromne kontrowersje jedną z sesji zdjęciowych, w których dziewczyny były fotografowane jako trupy...
Wyjasnienie 2: Plus-Size/Plus-Age/Minus-Hight, czyli w wolnym tłumaczeniu "pulchna, juz-nie tak młoda i raczej niewysoka" to samo-okreslenie Sary (dziewczyna w czerwonym sweterku stojąca obok mnie) ukute w trakcie oglądania powyzszego programu.
Wyjasnienie 3: Sponsorem programu jest firma Cover Girl (lub w języku polskim "Dziewczyna z okładki") produkująca kosmetyki, której slogan reklamowy brzmi tak jak tytuł tego postu (niestety nie posilę się o tłumaczenie, bo od copywriterstwa mam Przyjaciół w Krakowie).
A teraz juz samo zdjęcie, na ktorym zobaczyc mozecie wiekszosc post-docow i doktorantow Wistar Institut wraz z ich mentorami (rozesmiana istota w okularach stojaca tuz za mna to moja Szefowa, Susan, natomiast za moim prawym ramieniem usytuowala sie Sara - rowniez post-doc w naszym mikro-labie):


Jak równiez tekst artykułu towarzyszącego okładce:




No comments: