03 April 2007

Zajefajny dzień

Wtorek 3 kwietnia 2007 mogę zaliczyc do najlepszych dni mojego niespełna 31-letniego zycia. Dlaczego?... Juz wyliczam powody:
1) Zostałam dzis dziewczyną z okładki, o czym mozecie się sami przekonac w poprzednim moim poscie;
2) Mój drogi mąz wymył dzis wszystkie okna na parterze naszego domu, jak równiez chodnik przed domem, patio i meble ogrodowe na tyłach domu;
3) Dostałam dzis przepiękną paczkę od Mamy, w której znalazłam między innymi polskie słodycze, bursztynową biżuterię i najnowszy numer "Rozrywki";
4) Dostałam dzis przesliczną kartkę swiąteczną od Agatki z Krakowa, w której Jej córeczka Kingusia narysowała dla mnie cudną pisankę;
5) Chase Bank przysłał mi dzis moją pierwszą w tym kraju kartę kredytową.
No i co powiecie?... Szczęsciara ze mnie jest, nie?... ;PPP

No comments: