16 September 2007

Filmy - te, które obejrzałam i te, które chcę zobaczyc

Zupełnie zapomniałam odnotowac, że jakiś czas temu widzieliśmy "Ultimatum Bourne'a". Wiem, że nikomu tego filmu nie muszę polecac, ale obowiązek dziennikarski (khe, khe!) nie pozwala mi go pominąc. ;)))
Dzisiaj oglądnęliśmy "The Brave One" (polski tytuł "Odważna") z Jodi Foster. Kolejna wspaniała rola tej utalentowanej aktorki. Film wzrusza, trzyma w napięciu i zaciera granicę pomiędzy porządkiem i bezprawiem. W przyszłym tygodniu na ekrany amerykańskich kin wchodzi film "Eastern Promises" w reżyserii Davida Cronenberga z Viggo Mortensenem w roli głównej. Historia o rosyjskiej mafii w Londynie. Zapowiedzi wyglądają interesująco, recenzje są obiecujące.
Kolejnym filmem, na który czekamy jest "American Gangster" z Denzelem Washingtonem i Russellem Crowe (amerykańska premiera: 2 listopada). Prawdziwa historia czarnoskórego gangstera, który władał Harlemem w latach 70tych ubiegłego stulecia.
I jeszcze "We Own the Night", którego zapowiedź widzieliśmy dzisiaj po raz pierwszy (przewidywana premiera w USA: 12 listopada). W rolach głównych Mark Wahlberg i Joaquin Phoenix. Jeszcze jedna historia o nowojorskiej mafii. No i wychodzi na to, że ja tylko oglądam męskie filmy z serii "zabili go i uciekł". Pięknie. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że ostatnio obejrzałam na DVD francuski film pt. "Kocha... Nie kocha!" z Audrey Tautou. Dobrze poprowadzona zajmująca historia, tym niemniej nie był to najlepszy francuski obraz, jaki w swoim życiu widziałam. No i jeszcze niedawno wspominałam nieszczęsną "Samotnośc w Sieci", którą dokończyłam oglądac tylko dlatego, że nie lubię zostawiac rzeczy niedokończonych i rozgrzebanych. Ten film polecam wyłącznie tym, którzy naprawdę (!!!) lubią patrzec na Cielecką lub/i Chyrę.

No comments: